RECENZIE: Cu Dumnezeu în subterană – R. Wurmbrand

Autorul cărții Cu Dumnezeu în subterană a fost pastorul luteran care s-a remarcat în timpul perioadei comuniste din România, datorită devotamentului și al pasiunii pentru Cristos. Deși pentru o scurtă perioadă a fost unul dintre admiratorii regimului politic, totuși fascinația pentru Dumnezeului creștinilor l-a condus înspre o viață predată în mâinile Lui. Credința fermă pe care o avea în Dumnezeu i-a dat curajul de a se opune cerințelor radicale impuse Biserici.

Determinarea aceasta a delanșat un conflict puternic între el și ceea ce reprezenta politica comunistă. Astfel, Richard a avut parte de acel conceptul numit prigonire pentru credință, suferind de dragul lui Cristos.

Așadar, această carte reprezintă o călătorie in trecut, vorbind depre cei 14 ani din spatele lumii publice, despre întreaga perioadă din închisoare. Pe tot parcursul cărții, autorul nu se sfiește să vorbească deschis despre toate atrocitățile petrecute în spatele gratiilor, ci îl lasă pe cititor să simtă durerea, chinul, dezamăgirea și agonia de multe ori. Totuși, autorul va rămâne uimit de rezinstența supranaturală a autorului, de minunatele experiențe și de ideile creative pentru păstrarea credinței nevătămate.

Cartea nu înșiră numai câteva fapte istorice, ci alege să prezinte frumosul renăscut din mijlocul suferinței. Vei descoperi și vei învăța multe principii despre viață, despre credință și despre frumusețea și bucuria regăsite dincolo de tortură – de fapt, vei face cunoștiință cu un erou al credinței, cu o persoană pasinată de Dumnezeu. Este una dintre cărțile pe care merită să le citești!

Miriam Guia

Distribuie mai departe:

FacebookTwitterGoogle