walpapers.smajliji.com

„Dezamăgit de Dumnezeu” – Philip Yancey

_B9A0624-77__83900_zoom
Philip Yancey este un autor creștin american, al cărui stil de scriere cunoaște întotdeauna o direcție precisă. Autorul însuși ne spune despre scopul care stă în spatele fiecărei cărți și anume învățătura personală. De fapt și această carte „Dezamăgit de Dumnezeu” a fost concepută precum un ghid pentru cititor, în vederea obținerii unei învățături sănătoase. Pentru acest fapt, cartea a fost premiată cu Medalia de aur a Asociației Scriitorilor Creștini Evanghelici din USA.
Răsfoind cartea aceasta te vei regăsi în multe din situațiile prezentate de autor. El ne îndeamnă să fim sinceri cu noi înșine și să recunoaștem existența îndoielilor pe care le avem cu privire la Dumnezeu, la natura Sa și la modul prin care El lucrează. Philip Yancey răspunde întrebărilor pe care de multe ori noi nu îndrăznim să le spunem cu voce tare: Este Dumnezeu nedrept?, Tace El? sau Se ascunde El?. Deși aceste întrebări nu par a fi deloc ușoare, totuși limbajul cărții este unul simplu și accesibil tuturor.
Pasiunea cu care autorul scrie fiecare rând al acestei cărți ne ajută să identificăm prezența stărilor de îndoială cu care deseori ne confruntăm.Însă frumusețea cărții se ascunde de fapt în spatele îndemnurilor lansate de către autor. Acesta nu se oprește doar la o prezentare a trăirilor posibile în situații de îndoială, ci el propune câteva soluții valabile pentru orice criză. Intenția autorului este de a ne încuraja și de a ne îndemna să ne încredem în pormisiunile Lui, și să căutând întotdeauna fața Sa.
Consider că această carte nu trebuie uitată într-o librărie pe vreun raft sau într-o bibliotecă veche, ci trebuie citită de fiecare om, tânăr sau bătrân. Pe mine m-a ajutat într-un moment greu în care nu știam cum să acționez și ce să mai cred. Personal, nu am lăsat-o din mână și am reușit să o citesc într-un timp scurt, ridicându-mi ochii și spunând: Mulțumesc, Doamne, că ești cu mine!

Flavius Avramescu

Sursa foto: shopping.stephanus.ro

Distribuie mai departe:

FacebookTwitterGoogle

Despre autor

Flavius D. Avramescu

Să fiu părtaș cu Hristos nu înseamnă tot timpul binecuvântare pământească, nu înseamnă tot timpul apreciere, nu înseamnă spectacol, nu înseamnă tristețe...înseamnă smerenie, dar totuși bucurie, înseamnă aplecare și totuși înălțare, înseamnă dispreț pentru ce e vrednic de disprețuit și totuși...dragoste.

Postări

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *